Яка процедура і які документи потрібні для оформлення пенсії по інвалідності 2021

Дата: 15.02.2021 21:46
Кількість переглядів: 3851

Питання про виплату пенсії в Україні, мабуть, одне з найбільш актуальних. Дане питання регулюється Законом України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування» (далі-Закон).

Для оформлення пенсії по інвалідності потрібні такі документи:

  1. Письмова заява (форму заяви ви можете побачити в Постанові «Про затвердження Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій»).
  2. Паспорт або свідоцтво про народження (для дітей). Якщо у вас ID паспорт, то потрібна ще довідка про реєстрацію місця проживання, яку видають разом з паспортом.
  3. РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків).
  4. Трудова книжка або інші документи, які підтверджують стаж + відомість про заробітну плату.
  5. Документи, що засвідчують особливий статус особи (наприклад: довідка з МСЕК, посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни).
  6. Фотографія (необхідна для оформлення пенсійного посвідчення).

Якщо мова йде про військовослужбовців строкової служби, до заяви для оформлення пенсії по інвалідності потрібно ще додати:

  • свідоцтво про хворобу, видане та завірене військовим комісаріатом за місцем зняття військовослужбовця з військового обліку, або довідка військово-лікарської комісії (копія).

Якщо інвалідність настала після звільнення з військової служби, то до заяви для призначення пенсії потрібно додати:

  • довідку військового комісаріату про проходження військової служби із зазначенням дати призову, дати і підстави звільнення з військової служби + висновок МСЕК про те, що інвалідність пов'язана з проходженням військової служби.

Є два варіанта для подачі пакету документів для оформлення пенсії по інвалідності:

  • Подати документи особисто або через представника на підставі довіреності документи до Пенсійного фонду за місцем вашої реєстрації.
  • Подати документи через он-лайн систему «Е-пенсії» (для цього потрібно мати електронний підпис).

Якщо особа з інвалідністю звернулося в ПФ не пізніше трьох місяців з дня отримання статусу інваліда, то пенсія буде призначена з дня встановлення інвалідності. Якщо ж цей строк був пропущений, то нараховуватися пенсія буде з дня подачі всіх необхідних документів.

Пенсія інвалідам призначається на весь строк встановлення інвалідності. Особам, які досягли пенсійного віку - довічно.

Нагадаємо, що отримати безоплатну правову консультацію Ви можете звернувшись до Козятинського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, який працює з понеділка по п'ятницю з 08-00 до 17-00, за адресою: Вінницька обл., м. Козятин, вул.. Г. Майдану, 32 тел. (04342) 2-00-17, 2-02-07.

Єдиний всеукраїнський телефонний номер системи безоплатної правової допомоги 0-800-213-103 (цілодобово та безкоштовно у межах України зі стаціонарних та мобільних телефонів).

Фото без опису


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь