Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади керівника комунального підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Глуховецької селищної ради»
Відповідно до ч.9 ст.16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1094, Рішення 10-ї сесії 7 скликання Глуховецької селищної ради від 5 жовтня 2018 року № 208 «Про проведення конкурсу на заняття посади керівника комунального підприємства « Центр первинної медико-санітарної допомоги Глуховецької селищної ради».
Рішення 10-ї сесії 7 скликання Глуховецької селищної ради від 5 жовтня 2018 року № 208 «Про утворення конкурсної комісії по проведення конкурсу на зайняття посади керівника комунального підприємства « Центр первинної медико-санітарної допомоги Глуховецької селищної ради».
Найменування: Комунальне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги Глуховецької селищної ради» (надалі – Підприємство).
Юридичне та фактичне місцезнаходження Підприємства: 22130, Вінницька область, Козятинський р-н смт. Глухівці, вул. Карєрна 49
Основні напрями діяльності Підприємства:
Основною метою створення Підприємства є надання первинної медичної допомоги та здійснення управління медичним обслуговуванням населення всіх вікових груп, що проживає (перебуває) на території Глуховецької селищної об’єднаної територіальної громади, а також вжиття заходів з профілактики захворювань населення та підтримки громадського здоров’я.
Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Підприємства є:
1) Медична практика з надання первинної медичної допомоги населенню; медична практика з кардіології, терапії, педіатрії, гастроентерології, нефрології, алергології, анестезіології, токсикології, акушерства і гінекології, ревматології, ортопедії і травматології, хірургії, урології, гематології, лікувальної фізкультури, фізіотерапії, дієтології, неврології, інфекційних хвороб, дерматології, офтальмології, отоларингології, народної та нетрадиційної медицини, геріатрії, ендокринології, загальної практики-сімейної медицини, клінічної лабораторної діагностики, клінічної біохімії, лабораторної імунології, рентгенології, ультразвукової діагностики, ендоскопії, функціональної діагностики, підліткової терапії, трансфузіології, рефлексотерапії, психотерапії, лікувальної справи, лабораторної справи (клініки), акушерської справи, сестринської справи, сестринської справи (операційної), рентгенології, медичної статистики з використанням власних кадрових та матеріально-технічних ресурсів, організації і управління охороною здоров’я;
2) Забезпечення права громадян на вільний вибір лікаря з надання первинної медичної допомоги у визначеному законодавством порядку.
3) Організація надання первинної медичної допомоги у визначеному законодавством порядку, в тому числі надання невідкладної медичної допомоги пацієнтам, які не потребують екстреної, вторинної (спеціалізованої) або третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги.
4) Інші напрями, визначені Статутом Підприємства (додаток 5).
Прийом документів для участі в конкурсі буде здійснюватись до 22 жовтня 2018 року (до 1700) у приміщенні Глуховецької селищної ради 22130 Вінницька область Козятинський р-н смт. Глухівці вул.Шкільна 41.
Номер телефону та адреса електронної пошти для довідок: (04342) 3-15-23, 0958161042, e-mail: alexwest72@ukr.net
Час проведення конкурсу 24 жовтня 2018 року о 1000 у приміщенні Глуховецької селищної ради 22130 Вінницька область Козятинський р-н смт. Глухівці вул.Шкільна 41.
Вимоги до претендентів:
- громадянство України;
- повна вища освіта (магістр, спеціаліст) за напрямком підготовки «Медицина»;
- післядипломна спеціалізація за фахом «Організація і управління охороною здоров’я» або іншу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр» за напрямом підготовки «Управління та адміністрування»;
- наявність сертифіката лікаря-спеціаліста та посвідчення про присвоєння (підтвердження) першої або вищої кваліфікаційної категорії з цієї спеціальності
- стаж роботи за лікарською спецiальнiстю — не менше 7 років, та за фахом «Органiзацiя i управління охороною здоров’я» — не менше 5 років;
- вільне володіння державною мовою, достатній рівень знань законодавства (Конституції України, законодавства України з охорони здоров’я, антикорупційного законодавства, інших законодавчих та нормативно-правових актів);
- здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні обов’язки;
- високі моральні, ділові, професійні якості та організаторські здібності.
Конкурсна пропозиція може містити проект плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (три роки), в якому передбачаються:
- план реформування закладу протягом одного року;
- заходи з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;
- пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу;
- пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу.
Перелік документів, що подаються особисто (надсилаються поштою конкурсній комісії) претендентом для участі у конкурсі:
1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1;
3) резюме у довільній формі;
4) автобіографію;
5) копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;
6) згоду на обробку персональних даних згідно з додатком 2;
7) конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;
8) довідку МВС про відсутність судимості;
9) медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ;
10) попередження стосовно встановлених Законом України «Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3;
11) заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4;
12) підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьоїстатті 45 Закону України «Про запобігання корупції»).
Неподання всіх вищенаведених документів тягне за собою рішення конкурсної комісії про недопущення до участі у конкурсі.
Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).
Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.
Документи, подані (надіслані) претендентами для участі у конкурсі, не розглядаються у разі:
1) подання їх особисто в останній день строку після закінчення робочого часу;
2) надіслання їх поштою після закінчення строку подання;
3) надіслання їх поштою протягом установленого строку подання та надходження до конкурсної комісії менше ніж за три робочих дні до дати проведення засідання з розгляду заяв та доданих до них документів.
Умови оплати праці Директора Підприємства:
За виконання обов’язків, передбачених контрактом, Директору Підприємства нараховується заробітна плата відповідно до умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я, встановлених чинним законодавством України у межах кошторису витрат і видатків Підприємства відповідно до виділених бюджетних асигнувань та згідно із штатним розписом.
Встановлення розміру премій та надбавок Директору Підприємства відповідно до його особистого внеску в загальні результати роботи, рівня трудової та виконавчої дисципліни, інтенсивності, складності праці.
Додаток 2: Згода на обробку персональних даних
Додаток 4: Заява про відсутність конфлікту інтересів