Що робити платнику у разі сплати податку на неправильний рахунок?

Дата: 15.02.2021 21:36
Кількість переглядів: 2246

У разі сплати податку на неправильний рахунок платник податків може звернутися до Центру обслуговування платників за місцем реєстрації для проведення звірки.      

У разі відсутності платежів в інтегрованій картці платника суб'єкту господарювання необхідно написати заяву на переведення коштів.      

У заяві зазначаються обов'язкові реквізити суб'єкта господарювання (фізичної особи - підприємця): прізвище, ім'я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер), місце реєстрації. Крім того, вказується номер рахунка, на який були перераховані кошти, дата, сума та номер платіжного документа. Також зазначається напрямок перерахування коштів (або на інший бюджетний рахунок, або на рахунок платника).      

До заяви додається документ, що підтверджує факт сплати податку. Заяву можна подати до будь-якого відділення обслуговування платників податків. Ці ж дії суб'єкт господарювання може здійснити через сервіс "Електронний кабінет", подавши заяву в електронній формі.      

Якщо платник податків у банківському платіжному документі на сплату податкового зобов'язання зазначив старий рахунок, то кошти не надійдуть до відповідного рахунка, а сума податку не буде вважатися сплаченою.

Нагадаємо, що отримати безоплатну правову консультацію Ви можете звернувшись до Козятинського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, який працює з понеділка по п'ятницю з 08-00 до 17-00, за адресою: Вінницька обл., м. Козятин, вул.. Г. Майдану, 32 тел. (04342) 2-00-17, 2-02-07.

Єдиний всеукраїнський телефонний номер системи безоплатної правової допомоги 0-800-213-103 (цілодобово та безкоштовно у межах України зі стаціонарних та мобільних телефонів).

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь