ГЛУХОВЕЦЬКА СЕЛИЩНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Вінницька область, Хмільницький район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Яка процедура і які документи потрібні для оформлення пенсії по інвалідності 2021

Дата: 15.02.2021 21:46
Кількість переглядів: 3211

Питання про виплату пенсії в Україні, мабуть, одне з найбільш актуальних. Дане питання регулюється Законом України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування» (далі-Закон).

Для оформлення пенсії по інвалідності потрібні такі документи:

  1. Письмова заява (форму заяви ви можете побачити в Постанові «Про затвердження Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій»).
  2. Паспорт або свідоцтво про народження (для дітей). Якщо у вас ID паспорт, то потрібна ще довідка про реєстрацію місця проживання, яку видають разом з паспортом.
  3. РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків).
  4. Трудова книжка або інші документи, які підтверджують стаж + відомість про заробітну плату.
  5. Документи, що засвідчують особливий статус особи (наприклад: довідка з МСЕК, посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни).
  6. Фотографія (необхідна для оформлення пенсійного посвідчення).

Якщо мова йде про військовослужбовців строкової служби, до заяви для оформлення пенсії по інвалідності потрібно ще додати:

  • свідоцтво про хворобу, видане та завірене військовим комісаріатом за місцем зняття військовослужбовця з військового обліку, або довідка військово-лікарської комісії (копія).

Якщо інвалідність настала після звільнення з військової служби, то до заяви для призначення пенсії потрібно додати:

  • довідку військового комісаріату про проходження військової служби із зазначенням дати призову, дати і підстави звільнення з військової служби + висновок МСЕК про те, що інвалідність пов'язана з проходженням військової служби.

Є два варіанта для подачі пакету документів для оформлення пенсії по інвалідності:

  • Подати документи особисто або через представника на підставі довіреності документи до Пенсійного фонду за місцем вашої реєстрації.
  • Подати документи через он-лайн систему «Е-пенсії» (для цього потрібно мати електронний підпис).

Якщо особа з інвалідністю звернулося в ПФ не пізніше трьох місяців з дня отримання статусу інваліда, то пенсія буде призначена з дня встановлення інвалідності. Якщо ж цей строк був пропущений, то нараховуватися пенсія буде з дня подачі всіх необхідних документів.

Пенсія інвалідам призначається на весь строк встановлення інвалідності. Особам, які досягли пенсійного віку - довічно.

Нагадаємо, що отримати безоплатну правову консультацію Ви можете звернувшись до Козятинського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, який працює з понеділка по п'ятницю з 08-00 до 17-00, за адресою: Вінницька обл., м. Козятин, вул.. Г. Майдану, 32 тел. (04342) 2-00-17, 2-02-07.

Єдиний всеукраїнський телефонний номер системи безоплатної правової допомоги 0-800-213-103 (цілодобово та безкоштовно у межах України зі стаціонарних та мобільних телефонів).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь