ГЛУХОВЕЦЬКА СЕЛИЩНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Вінницька область, Хмільницький район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Оголошення про проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Глуховецької  селищної ради»

Дата: 16.07.2021 15:24
Кількість переглядів: 407

Правові підстави проведення конкурсу. Відповідно до ч.9 ст.16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1094,  рішення 11-ї сесії 8 скликання Глуховецької селищної ради від 13 липня 2021 року № 276 «Про проведення конкурсу на заняття посади керівника комунального підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Глуховецької селищної ради». Рішення 11-ї сесії 8 скликання Глуховецької селищної ради від 13 липня 2021 року № 277 «Про утворення конкурсної комісії про проведення конкурсу на зайняття посади керівника комунального підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Глуховецької селищної ради».

Повне найменування підприємства: Комунальне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги Глуховецької  селищної ради», далі – Підприємство.

Юридичне та фактичне місцезнаходження Підприємства: 22130, Вінницька область, Хмільницький р-н, смт. Глухівці, вул. Кар’єрна 49.

Основні напрями діяльності Підприємства:

Основною метою створення Підприємства є надання первинної медичної допомоги та здійснення управління медичним обслуговуванням населення всіх вікових груп, що  проживає (перебуває) на території   Глуховецької селищної територіальної громади, а також вжиття заходів з профілактики захворювань населення та підтримки громадського здоров’я.

Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Підприємства є:

- медична практика з надання первинної медичної допомоги населенню;

- організація надання первинної медичної допомоги у визначеному законодавством порядку, в тому числі надання невідкладної медичної допомоги в разі гострого розладу фізичного чи психічного здоров’я пацієнтам, які не потребують екстреної, вторинної (спеціалізованої) або третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги;

- проведення профілактичних щеплень;

- забезпечення права громадян на вільний вибір лікаря з надання первинної медичної допомоги у визначеному законодавством порядку;

- планування, організація, участь та контроль за проведенням профілактичних оглядів та диспансеризації населення, здійснення профілактичних заходів, у тому числі безперервне відстеження стану здоров’я пацієнта з метою своєчасної профілактики, діагностики та забезпечення дієвого лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів;

- консультації щодо профілактики, діагностики, лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів, а також щодо ведення здорового способу життя;

- взаємодія з суб’єктами надання вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги з метою своєчасного діагностування та забезпечення дієвого лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів з урахуванням особливостей стану здоров’я пацієнта;

- організація відбору та спрямування хворих на консультацію та лікування до закладів охорони здоров’я та установ, що надають вторинну (спеціалізовану) та третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу, а також відбору хворих на санаторно-курортне лікування та реабілітацію у визначеному законодавством порядку;

- забезпечення дотримання міжнародних принципів доказової медицини та галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я;

- упровадження нових форм та методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації захворювань та станів;

- організація стаціонарозамінних форм надання медичної допомоги;

- проведення експертизи тимчасової непрацездатності та контролю за видачею листків непрацездатності;

- направлення на МСЕК осіб зі стійкою втратою працездатності;

- участь у проведенні інформаційної та освітньо–роз’яснювальної роботи серед населення щодо формування здорового способу життя;

- участь у державних та регіональних програмах щодо організації пільгового забезпечення лікарськими засобами населення у визначеному законодавством порядку та відповідно до фінансового бюджетного забезпечення галузі охорони здоров’я;

- участь у державних та регіональних програмах щодо скринінгових обстежень, профілактики, діагностики та лікування окремих захворювань у порядку визначеному відповідними програмами та законодавством;

- участь у визначенні та вирішенні проблемних питань надання первинної медичної допомоги на території Глуховецької ТГ;

- визначення потреби структурних підрозділів Підприємства та населення у лікарських засобах, виробах медичного призначення, медичному обладнанні та транспортних засобах для забезпечення населення доступною, своєчасною та якісною медичною допомогою;

- моніторинг забезпечення та раціональне використання лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та транспортних засобів;

- забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників Підприємства;

- медична практика;

- зберігання, перевезення, придбання, пересилання, відпуск, використання, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів, замісників їх аналогів, отруйних та сильнодіючих речовин (засобів) згідно з вимогами чинного законодавства України;

- залучення кваліфікованих медичних працівників для надання первинної медико-санітарної допомоги, в тому числі лікарів, що працюють як фізичні особи–підприємці, підтримка професійного розвитку медичних працівників для надання якісних послуг;

- закупівля, зберігання та використання ресурсів, необхідних для надання медичних послуг, зокрема лікарських засобів (у т. ч. наркотичних засобів та прекурсорів), обладнання та інвентарю;

- координація діяльності лікарів із надання первинної медичної допомоги з іншими суб’єктами надання медичної допомоги, зокрема закладами вторинної та третинної медичної допомоги, санаторіїв, а також з іншими службами, що опікуються добробутом населення, зокрема соціальна служба, та правоохоронними органами;

- надання платних послуг з медичного обслуговування населення відповідно до чинного законодавства України;

- надання послуг в межех компетенції іншим суб’єктам господарювання, що надають первинну медичну допомогу на території Глуховецької ТГ;

- надання паліативної допомоги пацієнтам на останніх стадіях перебігу невиліковних захворювань, яка включає комплекс заходів, спрямованих на полегшення фізичних та емоційних страждань пацієнтів, моральну підтримку членів їх сімей;

- інші функції, що випливають з покладених на Підприємство завдань.

Інші напрями, визначені Статутом Підприємства (додаток 5).

Структура підприємства:

Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини смт.Глухівці;

Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини смт.Бродецьке;

Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини с.Білопілля;

Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини с.Жежелів;

Фельдшерсько-акушерський пункт с. Непедівка;

Фельдшерський пункт с. Гурівці

Фельдшерський пункт с. Пляхова

Фельдшерський пункт с. Вернигородок

Фельдшерський пункт с.Верболози

Фельдшерський пункт с. Велике

Фельдшерський пункт с. Пузирки

Фельдшерський пункт с. Панасівка

Дата початку приймання документів для участі у конкурсі: з 19.07.2021 року.

Кінцевий строк приймання документів для участі у конкурсі: по 18.08.2021 року.

Прийом документів для участі в конкурсі буде здійснюватись у приміщенні Глуховецької селищної ради за адресою: 22130 Вінницька область Хмільницький р-н смт. Глухівці вул.Шкільна 41. Номер телефону та адреса електронної пошти для довідок: (04342) 3-15-23, e-mail: alexwest72@ukr.net

Дата проведення конкурсу:

23.08.2021 року о 10.00 год. - засідання конкурсної комісії щодо розгляду заяв претендентів і доданих до них документів у приміщенні Глуховецької селищної ради 22130 Вінницька область Хмільницький р-н смт. Глухівці вул.Шкільна 41.

25.08.2021 року о 10.00 год. - засідання конкурсної комісії із заслуховування конкурсних пропозицій учасників конкурсу, проведення з ними співбесіди та визначення переможця конкурсу

Вимоги до претендентів:

- громадянство України;

- вища освіта II рівня за ступенем магістра спеціальності галузі знань "Управління та адміністрування" або "Публічне управління та адміністрування", або "Право", або "Соціальні та поведінкові науки", або "Гуманітарні науки", або "Охорона здоров'я" та спеціалізацією "Організація і управління охороною здоров'я".

- стаж роботи не менше 3-х років за основною спеціальністю або одного року на керівних посадах.;

- вільне володіння державною мовою, достатній рівень знань законодавства (Конституції України, законодавства України з охорони здоров’я, антикорупційного законодавства, інших законодавчих та нормативно- правових актів);

- здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні обов’язки;

- високі моральні, ділові, професійні якості та організаторські здібності. Конкурсна пропозиція може містити проект плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (три роки), в якому передбачаються:

- план реформування закладу протягом одного року;

- заходи з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;

- пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу;

- пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу.

Перелік документів, що подаються особисто (надсилаються поштою конкурсній комісії) претендентом для участі у конкурсі:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1;

3) резюме у довільній формі;

4) автобіографію;

5) копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;

6) згоду на обробку персональних даних згідно з додатком 2;

7) конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;

8) довідку МВС про відсутність судимості;

9) медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ;

10) заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4;

Неподання всіх вищенаведених документів тягне за собою рішення конкурсної комісії про недопущення до участі у конкурсі.

Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші). Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.

Документи, подані (надіслані) претендентами для участі у конкурсі, не розглядаються у разі:

1) подання їх особисто в останній день строку після закінчення робочого часу;

2) надіслання їх поштою після закінчення строку подання;

3) надіслання їх поштою протягом установленого строку подання та надходження до конкурсної комісії менше ніж за три робочих дні до дати проведення засідання з розгляду заяв та доданих до них документів.

Умови оплати праці Директора Підприємства:

За виконання обов’язків, передбачених контрактом, Директору Підприємства нараховується заробітна плата відповідно до умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я, встановлених чинним законодавством України у межах фінансового плану і видатків Підприємства відповідно до виділених бюджетних асигнувань та згідно із штатним розписом.

Встановлення розміру премій та надбавок Директору Підприємства відповідно до його особистого внеску в загальні результати роботи, рівня трудової та виконавчої дисципліни, інтенсивності, складності праці.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь